Luleå Cruising - 08

Igår blev det premiärcruising och jag hade då kul. Fram tills alla försvann och bråkade, men det var ganska sent så det var väl tur det annars hade det inte blivit en rolig kväll. Var väl hemma strax före halv fyra kanske. Idag har man varit lite seg, inte mått dåligt men varit trött och så. Pappa har varit förbi en sväng och vi pratade om att kanske tapetsera sovrummet till helgen, vore kul. :)

Vi var ju till IKEA igår också men jag handlade verkligen inte mycket, vi har ju som det mesta nu så det känns skönt. Annars brukar man ju komma därifrån med två proppfulla kassar och nån tusenlapp fattigare. Dock har jag ju fortfarande sängstommen som jag vill ha därifrån men dom pengarna har vi inte just nu så det får vänta ett tag.
Vi var även in på Skokanonen där jag fick ett par skor och sen var vi in på Stadium där jag fick ett par träningsbyxor och en supersöt träningsflaska från Nike! Pappa köpte ett EM-paket åt lillasyster också så då fick jag en Sverigetröja från det paketet för det var med flera tröjor. Så nu kan jag sitta och heja på Sverige i min Sverigetröja och mina Sverige trosor som jag köpt. :D Bäst för dom att dom inte åker ut det första dom gör!



Min nya fina vattenflaska, fast min är rosa. ;)


Och min snygga Sverigetröja! :D

Fanns ingen bild på mina träningsbyxor så dom får ni helt enkelt komma och se mig träna i. :p Men dom är iaf gråa och vida, kanske är nå slags yoga eller dansbyxa? Sköna var dom iaf!

Nu ska vi fara och handla och sen blir det att köpa hem pizza från Miss Mac, muuums!

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0