Fikatajm

Värmen verkar hålla i sig än så länge, så man får passa på att njuta.Var in till stan ikväll med Jea och såg på balen en sväng sen gick vi och fikade nere på Kulturens Hus, mycket trevligt. Passade även på att köpa två nagellac k idag för att måla mina tånaglar, det börjar ju behövas nu när man går runt sommarskor och visar fötterna. Provade ett aprikosfärgat ett nu, som Jea tyckte jag skulle ta. Blev faktiskt fint. :)

Annars jobbar jag ju heltid nu hela juni vilket känns bra, så man får lite bättre lön denna månad. Och John får förhoppningsvis sin skatteåterbäring i veckan så jag ska ringa min frisör och se om hon har någon tid, förhoppningsvis har hon inte hunnit gå på semester, måste nämligen dit NU. Vore en mardröm om hon hinner gå på semester så jag får vänta en månad till. :/ *hålla tummarna för mig*

Det var väl allt jag hade och skriva för den här gången!

Pusshej!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0