En tripp till Piteå

Igår tvingade jag min familj att vara med mig igen, haha. :p Vi for till Piteå för att kika på gallerian, inte sett den än. Sen gick vi runt på stan en sväng bara. Jag och lillasyster hittade en Ldb som är slut överallt, men dom hade inte hudcrémen så vi fick nöja oss med duschcrémen. Den luktar såå gott! Sen köpte jag två par trosor. Har ju inga pengar (som vanligt) så jag kunde inte direkt shoppa. Sen blev det palt i Alvik och sedan rullade jag hem och pussade på min älskling!
Nu är det helg, sista helgen innan jobb. Känns skiiittråkigt! Eller skönt att få göra något på dagarna men jag vill ju göra något annat, förhoppningsvis börjar jag plugga nu till hösten. Jag behöver verkligen göra något annat, är spyless på att jobba för ingenting.

Idag tänkte jag iaf kika förbi Lulebo kontoret och kika på tapeter och förhoppningsvis hinner vi tapetsera innan älskling börjar jobba i Gällivare.
Annars vet jag inte, någon ensam själ som vill leka med mig?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0