Bilbingo

Glömde ju lite grejer i förra inlägget, inte lätt att komma ihåg allt man gjort dom senaste dagarna.
Igår var ju jag och lillasyster på bilbingo med pensionärerna, haha. ;D Var väl inte bara det, men majoriteten. ;) Vi vann ingenting utan fick bara nackspärr av att stirra ner på blocket. Bättre lycka nästa gång kanske? Om det nu blir nån mer gång.

Och på söndag måste jag tillägga att jag och John var på bio på kvällen, såg The Dark Knight. Den var bra, Heath Ledger var speciellt bra, spelade rollen som Jokern jättebra. Synd att han är död, hade varit kul att se honom i en uppföljare.





Nu borde jag väl ha skrivit ner allt får vi hoppas!
Kommentarer
Postat av: Fiaa

Haha, men va fan! Jag, Sara, Jenny och Ewe var ju oxå på bilbingo i söndas! :P

2008-07-30 @ 00:59:19
URL: http://zoofi.blogg.se/
Postat av: Fiaa

Och Jenny vann 500 kr btw :P

2008-07-30 @ 01:00:02
Postat av: Fiaa

Haha, tror jag är dagvild :P Vi var i söndas i måttsund

2008-07-31 @ 17:04:11
URL: http://zoofi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0