Bättre sent än aldrig

Ja jag var ju inte direkt snabb på att lägga upp bilderna eller att överhuvudtaget skriva här. Orken har helt enkelt inte funnits där, men nu ska jag försöka komma igång igen!

En vecka sen sista jag skrev och det har väl inte hänt så jättemycket. Jobbade hela veckan och älskling jobbade över varje dag till typ åtta på kvällen så jag fick roa mig själv här hemma. Ser ut som att det blir samma sak den här veckan, mycket pengar för min älskling nästa månad med andra ord.
Helgen då.. fredag gjordes inget speciellt, var bara hemma och tog det lugnt. Lördag kom Jea förbi här efter jobbet och så hängde vi gäng medans älskling for ut till Alvik för att hjälpa mamma med sitt WoW (ja, nu är min mamma i det träsket också :p). Söndag så följde vi med mamma och pappa tll Överkalix Marknad, kul att fara på en liten utflykt som inte kostar oss något för vi har ju som vanligt inga pengar kvar den här månaden. Jag har varit väldigt fattig och varit tvungen att låna, som tur är så får jag ganska bra lön nu så då kanske jag kan betala tillbaka allt, hoppas hoppas.

Orkar inte skriva så mycket mer just nu, ska försöka uppdatera lite mer regelbundet istället så allt är färskt i minnet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0