57 kr?

Idag fick jag hem ett brev med ett utbetalningskort på 57 kr från min a-kassa. 57 KRONOR? Nödvändigt att ens skicka ut det. Är ju inte berättigad till någon a-kassa för att jag har jobbat för lite tidigare och nu jobbar jag för mycket så jag förstår inte hur dom kommit fram till att jag ska ha 57 kr nu helt plötsligt.
Larvigt iaf, blir varken rikare eller fattigare med dom örena.

Ikväll ska jag ju som sagt skjutsa mor och far, sen ska jag även skjutsa lillasyster till Piteå. Efter det blir det väl bara att fara hem och ta det lugnt, finns inte så mycket annat att göra.

Nu ska jag ta och värma upp linssoppan som är dagens middag. Sugna Eve och Emelie? ;)

Trevlig helg!
Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh fusk! ja vill oxå ha linssoppa! =D

2008-07-26 @ 18:44:41
Postat av: Emelie

Jag är sugen, ja! ;P

2008-07-27 @ 20:17:09
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0