Victoria's Secret


image23


Såg just Victoria's Secret Fashion Show 2007 och guud så fina underkläder dom är! Har alltid velat ha underkläder därifrån, underklädesbesatt som jag är så vore det rena drömmen. Varför kan dom inte sälja dom här?
Nåja, drömma kan man ju alltid. men nån dag ska jag banne mig ha underkläder därifrån! ;)

I fredags var jag ju hos frisören som sagt och där gjorde jag ett vågat klipp! Klippte säkert av typ två decimeter? Har iaf väldigt kort hår nu och en kort liten lugg, sen är jag väldigt blond. Stor förändring, men jag gillar det. Dom som har sett det tycker det är fint också. :) Har ju lyckats slarva bort min kamerasladd så jag kan inte ladda upp några bilder, men kanske kan ta en bild med mobilen och sätta upp, får se om jag känner mig snygg nån dag. ;)
Annars känns det som att det har varit folk här hela helgen i och med att John fyllde år i lördags, men nu har väl alla varit här tror jag och fikat är så gott som slut, så det känns skönt.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0