Första lägenhetsvisningen

På en cirkus 20 min så kommer det en tjej och kollar på lägenheten. Den lades upp på hemsidan igår först, så det känns jättekul att någon redan har ringt. :)
Och imorse for älskling bort på kurs i tre dagar, kommer hem på torsdag igen, så jag får vara ensam här hemma ett tag. Ska bli skönt att få vara själv och ta det lugnt bara faktiskt. Kommer ju sakna älskling men så länge är han ju inte borta, sen tycker jag det är bra att man får vara ifrån varandra lite så man hinner sakna varann, det är mysigt ju!

Nåja, ska väl kanske inte sitta och nörda när tjejen kommer och kollar, ska väl snygga till lite mer här hemma så det blir ääännu finare.




Lägenhetsvisningen gick bra, hon tyckte lägenheten var fin och det lät väldigt positivt. Så jag håller tummarna här hemma. Och tar hon den så vill vi ju givetvis att hon flyttar in nu, så hoppas på det också.

Nu kikar jag på Unga mödrar och myser med Ozzy i mitt knä, håller även på att tvätta. Så ser min kväll ut.

Har lagt till mig på bloggkoll.com nu ifall det är nån liten ensam själ som orkar läsa min blogg så kan ni ju lägga till mig där, mycket enklare och följa sina bloggar där. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0