Skoteeeer

image53

Igår for vi ut till byn och körde skoter, skoj skoj skoj! :) Hade det bara varit lite sol ute så hade det varit perfekt väder, men jag hoppas som vanligt att vi ska hinna köra lite mer skoter innan vintern är över. ;)
Efter det for vi till mina föräldrar och hälsade på och åt middag där, lillasyster har ju kommit hem över sportlovet nu också men henne lär man väl inte se så mycket av, hon brukar ju ränna runt hela tiden! Men lilla Neo måste hon komma och titta på iaf.
Efter middagen for vi in till stan en snabbis och gav mat till Neo sen for vi ut till byn igen, till Jenny och Tomas denna gång, sen var vi där resten av kvällen och umgicks, var trevligt.
Inatt har jag sovit väldigt dåligt, båda mina pojkar har varit jobbiga, synd om mig! :P

Nåja, ikväll händer väl inte så mycket, har köpt lite godis till ikväll att tugga på iaf.
Och jisses vad det snöar ute! Kul att det ska bli plusgrader imorrn, slask slask slask........
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0