Alla Hjärtans Dag

image49




Ja igår var ju det ju då Alla Hjärtans Dag.
Fick en jättefin blombukett av älskling när han kom hem, sen vid sju så for vi ut och åt på Waldorf och sen gick väl kvällen utför efter det. :P Att det skulle vara väntetid på maten förstod vi ju eftersom det var så mycket folk som var ute och åt, men när folk som kom efter oss och hade beställt samma sak som vi hade men fick sin mat före oss, ja då blev vi less. Så ska det inte vara. Visst, vissa rätter tar längre tid att göra och dom ursäktade sig med att vi hade beställt kött, men saken var den att dom andra borden hade också beställt det. Och när vi väl fick våran mat så var min mat inge god alls, den var smaklös. Så Waldorf som alltid varit en av mina favoritrestauranger sjönk i mina ögon igår. I bådas våra ögon faktiskt.
Sen for vi iaf hem och myste framför tv:n och så slutade våran kväll. Hade väl kunnat vara mer lyckat. Men allt behöver ju inte vara så fruktansvärt romantiskt just på en speciell dag, jag får höra från John hur mycket han älskar mig alla andra dagar under året, och det är lycka för mig.

Fredag idag och helg. Känns skönt!
Ikväll ska John på klassfest och Jea skulle kanske komma förbi och hänga med mig. Resten av helgen är oplanerad, får se vad som händer!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0