YES!

Nyss hemkommen från bio med älskling, såg The Yes Man, skitkul film. :D
Rekommenderas!



Annars idag så har vi varit till pite en sväng för att kika på lite julklappar, skönt med lite omväxling och se en annan stad. Sedan åt vi en flygande matta på Pit Stop i Öjebyn, ostfyllda kanter mmm.....
Sen fick jag veta att John hade tänkt köpa ett presentkort på Left Hand Tattoo i julklapp till mig men dom hade bokningsstopp. :( Så ingen tatuering till mig, nåja han försökte ju iaf.

Imorrn ska jag på stan igen med lillasyster och köpa julklappar till mamms och papps, vet inte riktigt vad vi ska köpa så det lär väl bli en lååång dag. :p

Jullov nu iaf, såå skönt! Och älskling ledig också, perfans.
Lite snö nu bara så vi kan fara ut och leka. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0