Söndag

Ja nu var det ett tag sen igen, men veckorna bara rusar fram nu i december, man hinner inte med alls känns det som.
Igår hann jag iaf med att träffa Jea gumman, var ett tag sen nu så det var myyyys! Innan det så var jag och John ut till Alvik för att montera stag på extraljusen och efter det åt vi middag hos Johns mamma.

Idag ska jag iväg på en fika med Anette, har ju kört fast lite nu med MK. Fått massa avbokningar så vi ska prata och försöka lösa det!
Annars kommer det nog inte bli många knop gjorda idag. John festade igår så han sover fortfarande och kommer väl fortsätta med det ett tag till.

Har massa i skolan att göra också, två stora gruppabeten som vi inte har lyckats gör nånting på än. Sen måste jag läsa några hundra sidor till på tisdag också ska jag dessutom hitta en bok att läsa under jul.
Suck, skola är inte kul. Får ju inte vara ledig när man är ledig... blä.

Ajja, ska väl ta mig lite frukost nu kanske..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0