Julskinka

Varit iväg en sväng och handlat med pappsen och farmor och farfar. Fick mig en söt lite julgrupp till köksbordet som jag dock var tvungen att plocka bort mossan på för annars tar mina små monster bort den, men den var fin iaf.
Sedan fick jag en snöflinga som ska hänga ute på balkongen men jag behöver ett skarvuttag märkte jag när jag kommer hem, var bara en kontakt där ute och den är ju upptagen av belysningen som vi har runt räcket.
Också fick jag mig en julskinka, så himla gott! Ser framemot att griljera den, kanske gör det till helgen. :)

Då jag kom hem hade jag fått en avi, grejerna från Mary Kay har kommit! Så jag ska fara och hämta ut dom nu också ska mamma komma förbi i samma veva och hämta sina grejer samt grejer till hennes arbetskamrater. Har beställt hem mineralpudret nu så det ska bli spännande att testa och se hur det är!

Ne, till posten då och sen hem och göra mat, me is very hungry!

Älskling kommer hem en dag tidigare den här veckan så han kommer hem redan imorrn, mys!
Ska bli mysigt att få vara lediga tillsammans en längre tid. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0