Dan före dan

Ja imorrn är det julafton, känns inte alls som det. Tiden har gått så himla fort!
Idag ska jag på stan med Evelina och köpa sista julklapparna, till älskling och pappsen. Julhandlingen har gått väldigt snabbt och smärtfritt i år, inte haft några problem med vad jag ska köpa och det är ovanligt för mig, brukar alltid måsta virra runt på stan flera gånger och sedan köpa nånting i panik.

Igår griljerade vi våran skinka, så himla gott! Sedan julstädade vi här hemma också så vi är helt redo inför julafton nu, skönt skönt. :)

Har ju inte stoppat in bilden på våran julgran som jag tog för någon vecka sen, seg jag vet. Men den kommer nu iaf!
Tyvärr så är granen inte lika fin längre tack vare två små julplundrare, men den står upp än så länge iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0