1 vecka kvar

Ja tiden går fort som sagt, bara en vecka kvar till jul nu!
Lagom tills dess så smälter all snö bort...yeey......
Ne fy fan vilket jävla pissväder det är ute, vi som hade fått så mycket snö, var ju så vitt och fint ute. Får hoppas att plusgraderna inte håller i sig mycket längre för slask är det värsta jag vet, på vintern ska det vara snö!
Vill ju åka skoooooter. :D

Har suttit och pillat på våran uppgift, ska ju marknadsföra ett företag här i Luleå och idag lyckades vi få oss en gratis annonsplats i tidningen Extra så jag har börjat pilla på en annons. Bra blev den väl inte, men det är ju nåt iaf. :p
Ska träffas imorrn så får vi se vad dom andra har knåpat ihop, man måste ju börja med nånting!

Nu tänkte jag slänga mig i duschen och sen ska jag väl bara invänta min sötnöt. ;*
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0