Vardagsrum, check!

Inte haft tid att sitta vid datorn, vi har tapetserat hela dagen igår och halva dagen idag. Allt skulle egentligen vara klart nu men när jag öppnade tapeterna till hallen så ser jag att dom har skickat fel, en brun färg istället för den mörkgråa vi valde. Less! Så det var bara att inse att någon hall kommer inte bli tapetserad förrän nästa helg, hade varit så himla skönt att få klart allt på en gång.
Ajja, vardagsrummet är klart nu iaf efter många om och men, var mycket tjorv med det också, vet inte vad dom har gjort dom som har tapetserat innan oss? Blev väldigt fint faktiskt, försökte ta bild nu med mobilen men det blev så dålig bild så jag ska försöka nån annan gång istället. Annars får ni hemskt gärna komma förbi och kika. ;) Hallen ser dock förjävlig ut men. :p

Ikväll ska jag ut till Evelina. Vi ska käka tacopaj och se film och mysa, blir ett bra avslut på en jobbig helg.
Sen imorrn är det dags för skola, spännande. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0