Stökigt

Ja det är inte så hemtrevligt hemma hos oss just nu, har tagit ner alla grejer från väggarna och spacklat och haft oss, lika bra att börja i tid så man slipper göra allt fredagkväll. Är i princip klara iaf, bara litegrann kvar som vi nog tar imorrn. Ser verkligen framemot tapetseringen, kommer bli sååå fint.

Fick hem schemat och information om skolan idag och det visade sig att den låg ju utanför Haparanda så jag kan inte åka buss dit utan måste ta bil, vilket gör det hela mycket tjorvigare. :/ Men förhoppningsvis går det att lösa. Är ju inte där varje dag, högst tre dagar i veckan.
Vill bara att den här veckan ska ta slut så jag slipper mitt jobb, vantrivs nå så fruktansvärt mycket! Bara två dagars jobb kvar nu, det ska jag nog överleva..

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0