Ny leksak

Idag köpte vi ett nytt klätterträd till missarna.



(dålig bildkvalité I know)

Det är det högra som är nytt, vi behöll det gamla bredvid så blir det som ett extra stort klösträd bara. Tycker det ser ut att vara ganska kul iaf. :)

Sen har jag bokat tid för kastrering på Neo, han är alldeles för stingslig av sig nu så vi måste ta bort bollarna. Det blir nog bäst så för alla. På fredag blir det av.
Sen har jag försäkrat Noomi så nu är båda försäkrade.
Också har jag bokat tid för att göra en nagelförlägning på fredag! Denna gången blir det på Carinas Nails. Hon hade ett paket då man fick förlängning, återbesök, olja, nagelfil och ett nagellack till ett bra pris, så jag testar där. Hon har ju hållt på länge så hon är säkert duktig. Ser framemot att få långa naglar igen!

Ska väl läsa lite bloggar i väntan på att maten i ugnen ska bli klar, idag blir det Falukorv med krispigt täcke och ostgratinerat mos. :)

Trevlig helg hörrni!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0