Jag kom in!

Igår blev jag antagen till Butikschef/Ledare inom shoppingturism (KY), 40 poäng.
Egentligen ska man ju bli intervjuad och sånt först men killen ringde upp och sa att jag var ju behörig och allt så jag behövde inte komma på intervju utan var välkommen att börja utbildningen om jag ville. Jättekul! :)
Har verkligen inte haft någon inspiration till att jobba på sista tiden så mitt hopp har legat på att börja plugga, ska jag plugga så är det nu eller aldrig, man vill ju inte börja för sent. Den här utbildningen är iaf ett år och man läser uppe i Haparande, är väl det som är lite jobbigt. Men tydligen så är det bara tre dar i veckan så det ska man väl orka pendla. Jag ska ge det ett försök iaf, sen har jag ju sökt till tågförarutbildning också men den börjar inte förrän i januari, men skulle jag komma in där så kanske jag byter och hoppar på det istället. Svårt och veta nu, det får man ju se då, inte ens säkert jag tar mig in där.
Men det jag vet nu är att den 1:a september sätter jag mig i skolbänken igen och läser till Butikschef, och jag ser faktiskt framemot det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0