Grattis till Emelie!

Ja idag fyller Emelie år, varit dit ikväll och fikat hennes egenbakade fikabröd, haha. ;) Var trevligt iaf! Kom hem för en stund sen, hunnit äta en kopp nudlar, min ungkarls middag för John är på kick off för sitt kommande jobb och kommer inte hem förrän på fredag. Men han är inte så långt bort, han sover bara på hotell Nordkalotten så blir jag kelsjuk kan jag ju tvinga hit honom. :p Men jag har ju mina två missar att mysa med så det kommer nog gå bra.
Imorrn ska jag upp och tvätta klockan sju, är inte peppad.. Men så går det när man bokar tvättid sent, man lär sig aldrig.

Npja, ska väl surfa vidare och läsa bloggar innan det är dags för So you think you can dance!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0