Sugen katt?

Helgen som var..

Fredagen var lugn, jag satt framför tv:n hela kvällen i princip. John hade besök av Pelle en sväng som kom förbi för att kika på lägenheten.
Lördag var det ju fint väder så då tänkte jag och John ta en promenad till Storheden, men när vi hade gått en bit så kände vi att det drog väldigt kalla vindar,så vi vände om och fick ta bilen dit istället. Handlade lite, sen for vi till missarna en sista gång och gav mat och tömde lådan. Sen på kvällen var det fest hos Sophie och Emma, så jag for dit en sväng med Pelle och John, dock nykter för pengarna är slut just nu, har bara pengar till mat och dom vill jag inte supa upp direkt.. For hem ganska tidigt därifrån både jag och John, slog på filmen Behind the Mask, lite mysko film.. Sen kröp vi ner i sängen.

Söndag, kom en bakis Pelle förbi en sväng igen. :p For och handlade mat för dagen och sen hade vi tvättid resten av kvällen, jag lyckades slänga in mina nycklar i tvättmaskinen och tvätta dom, haha. ;P Bokningstagen klarade sig som tur var, så jag har bara väldigt rena nycklar nu. ;)

Sen är jag lite lur på att våran lilla kille börjar bli könsmogen (redan??). Vaknade i helgen av världens parningsrop från honom, ingen vanlig jamning direkt. Han lät som Felix gjorde när han vart könsmogen. Han är ju bara fem månader än så länge så isåfall är han väldigt tidig! Nåja, vi får väl se..

Ny veckan och nu ser man väl bara framemot lönen på fredag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0