Fullt upp!

Ja jag har inte haft tid att skriva nånting i helgen, den har varit fullspäckad så det har inte blivit någon datortid, men nu tänkte jag att jag skulle ta och skriva ner vad som hänt i helgen.

Fredag var det löning, äntligen! Var tänkt att vi skulle fara och handla efter vi slutat jobbet, men istället blev det att vi for ut till Alvik med planerna att fara och kikla på Antnäs Möbler på några skärmväggar. Så vi begav oss ut och tog även med oss Neo så han skulle få leka med Felix. Efter vi varit på Antnäs Möbler så blev vi kvar i Alvik på middag hos mina föräldrar och när vi väl for därifrån så var det lite för sent att fara och handla så det skippade vi. Jag for istället iväg till Emma, Jeas kompis som bor här på Tuna där dom hade fest och hängde lite med tjejerna medans John stannade kvar här hemma och bl a oljade in vårat bord, som vi behövt göra jättelänge. Men nu är det gjort iaf och det blev jättefint! Vid tolvtiden (?) så skjutsade jag och John hem Jea och Ewa, och även Daniel. På hemvägen stannade vi och köpte med oss hem lite Max mat, jag var hungrig så jag tvingade John att sympati äta med mig. :p Finns det nå godare än chili cheese? Jag är beroende.

Lördag jobbade jag 11-16.30. Innan jag började jobba gick jag på stan en sväng, köpte en lite present till John samt två söta klänningar till mig själv. En var i vit spets och den andra var blå med vita prickar, supersöt! Väldigt olikt mig men den var jättefin. Vill bara att det ska bli varmt ute nu så man kan använda dom!
På jobbet var det lite lustigt faktiskt, vi hade ett begravningssällskap och en möhippa, samtidigt! Vaddå kontraster? Haha. Efter jobbet for vi iaf och handlade, vi hade i pricip ingenting hemma, så det blev en storhandling. Medans vi handlade ringde min mor och far och sa att vi kunde komma till Coop sen så skulle dom bjuda på fika. När vi kom dit så stängde som tyvärr på 20 min så det blev en snabb fika, men trevligt ändå!
Sen blev det hem och laga mat och sen kom vi på att vi kanske skulle gå på bio, kollade upp om det fanns någon bra film och valet slutade på 21.

image91

Bra film faktiskt, me fy vad svårt det ska vara och räkna kort, jag fattade ingenting. :P

Söndag for vi på Vårmässan i Arcus, hade väl inte så jättemycket skoj där men jag hittade två scarfar faktiskt. Sen köpte vi hem lite korv. :p Efter mässan for vi till mormor och grattade henne, 80 år fyllda! Efter det for vi ut mot skogen, jag skulle med Evelina på ett Mary Kay party och John for ut till träsket i samma veva då. Var trevligt att fara på partyt och testa på produkter, vi testade hudvårdsprodukter och det är ju något jag behöver. Har verkligen dålig hudvård här hemma så det slutade med att jag köpte hela kitet (!). Men det kommer räcka i typ ett år och nu har jag verkligen allt jag behöver för min hy så jag behöver inte tänka på det, så det är ju skönt. Sen undrade hon om jag ville bli en Mary Kay konsult, haha. :P Känns inte riktigt som min grej, men får väl se.
Hann vara förbi Jenny och Tomas en sväng också och John hann byta till sommardäck, dock inte sänka bilen som var tänkt också men det får vi ta nästa helg.

Det var min helg iaf, nu är det tillbaks till jobbet igen. Och gud vad trist väder idag, helt mulet!

Ha en bra dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0