Då gör vi ett nytt försök..

Ja allt försvann ju som jag skrev imorse, så jag får ta om allt nu då.

Helgen som varit...

Fredag
Firade jag och älskling att vi varit tillsammans i 1,5 år. ♥
Tiden går så himla fort, varit förlovade i ett halvår snart! Vi hade gärna gått ut och ätit lite god mat och myst på, men våran ekonomi tillåter inte det just nu, tyvärr. Så vi for bara på Miss Mac och åt, sen for vi hem och såg filmen No Country For Old Men. Bra film, lite mysko slut bara.

Lördag
Upp tidigt för att bege sig mot IKEA med mamma och pappa. Kom hem med två påsar full av saker, mest en massa småkrafs, men grejer som vi behövde. Ser framemot när vi har råd att köpa sängstommen vi vill ha, ser så tomt ut i sovrummet med bara en resårbotten, och fult också för den delen. Så nu har vi iaf mer saker som ska hängas upp här hemma och det roliga är ju att vi inte fått upp något på väggarna för dom är STENHÅRDA. Måste vara mycket sten i betongen för det är omöjligt att ta sig igenom, så John måste låna hem en riktigt bra borr från jobbet. Vill bara hänga upp allt så man får lite ordning här hemma!
På kvällen så for jag ut och festade med Jea, var på förfest inne i stan sen drog på vi på bartömningen på O'learys. Var kul, men jag blev som aldrig full. Vet inte vad som har hänt med mig på sista tiden? Är väl att jag börjar bli less på mina gammelgroggar, behöver blanda till mig något nytt!

Söndag
For vi ut till Bredträsket och körde massa skoter. Körde efter kraftledningen och där var det jättebra skoterföre, var riktigt härligt att köra där. Sen hade vi sällskap av två skotrar till så det gjorde det ännu roligare. Åt middag där ute och sen for vi hem och såg på 40 year old virgin på tv, sen sussade vi sött.

Och nu är det vardag och jobb som gäller igen. John fick inte med sig hem någon borr idag, blir nog imorrn istället. Men jag var däremot och köpte lite mer kakeldekor ( vi köpte för lite först) så vi har stoppat upp det på vårat kakel i köket, schackrutigt. Blev skitsnyggt! Kan lägga in en bild senare för nu måste jag kila och fortsätta med maten som står på spisen, blir Chicken Tikka idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0