Back on track!

Man känner att man börjar bli lite smått beroende av att läsa bloggar såna här gånger när sidan har varit nere, hade typ ingenting att kolla när jag satt vid datorn då. Det är ett kul tidsfördriv att sitta och kolla runt i andras bloggar och läsa om andras liv, jag förstår varför det blivit så stor grej.

För min del har det väl inte hunnit hända så mycket. I söndags gjorde vi ett sista ryck och städade ur lägenheten, skinande ren blev den! Sen på måndag var det dags för besiktning, nervös var jag men det gick bra, vi fick ta om en vägg i badrummet som vi (John :P) hade missat, men annars var det inget. Skönt att allt är bortgjort nu iaf, det tråkiga är gjort och nu är det bara det roliga kvar, att flytta till en ny lägenhet! Mycket roligare att flytta in grejer än att flytta ut och nu hoppas jag att det är lika rent i lägenheten vi ska flytta in, så känns det lite mer värt allt slit man själv lagt ner på att städa. På fredag är det inflytt iaf, är ledig hela dagen så vi ska hinna flytta allt, I can't wait!

För kissemissarna går det bra här hemma, dom busar och har sig fortfarande och Felix lessnar snabbt. :P Men Neo har fruktansvärt kul iaf, vi kommer vara tvungna att skaffa en till katt när vi flyttar, han kommer säkert tycka det blir jättetråkigt att vara själv igen! Felix däremot kommer äääälska det.

Well, det var väl allt.. Ska väl fortsätta ta igen missat bloggläsande..

Puss på dig älskling. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0