Roligt, hur har man det?

Känns som att jag verkligen inte har något liv längre, jobbar bara. Och jag jobbar varje helg, vilket resulterar i väldigt trista helger (då man egentligen ska ha kul). Visst kan jag fara ut och supa skallen av mig om jag vill, men det känns inte så frestande när man måste och jobba dagen efter, man har det hela tiden i bakhuvudet. Sen är det väl inte vidare mycket fester jag är bjuden till så egentligen missar jag väl inte så mycket. Men det är iaf skittråkigt att jobba varje helg, det hade varit guld värt att få vara ledig och göra något roligt för en gångs skull.
Har väl lite av en vinterdepression, jag vet inte.. Men mitt liv känns tråkigt bara. Och egentligen jobbar jag ju inte så mycket, finns dom som jobbar mer så ska väl inte klaga..
Det positiva är ju iaf att det lönar sig att jobba hela tiden den 25:e varje månad, och jobbar jag inte varje helg så kommer jag inte klara mig, så mycket till val har man inte.

Nu kom älskling hem, så då ska jag sluta skriva och kramas med honom istället. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0