Lön, woho!

Det blev inte en fattig månad, fick bra med pengar den här månaden, happy happy. ;D
Har hunnit shoppa mig två par jeans på stan idag, och en tröja till älsklingen.
Mest nöjd över Koola Anna jeansen, jag och Jea blev ju som kära i dom.
Och nu är dom mina, wiie!

Se bara så söta jeans..

   

Bilder från Nelly.se


Men annars ska jag försöka att spara så mycket pengar som möjligt, ska ju köpas julklappar nu också, går en del pengar till det, sen vore det ju bra om jag fick över lite till nästa månad då jag kommer få lite mindre i lön igen.
Men det känns skönt o veta att vi inte kommer måsta leva som kyrkråttor den här månaden iaf!

Ikväll ska jag och älskling på bio och se American Gangster, ska bli mysigt att få göra något tillsammans. Har ju som sagt inte haft råd att fara ut mycket senaste månaden. Så det här är vi värda!
Annars blir det jobb hela helgen som vanligt, inte så mycket annat inplanerat.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0