Happy birthday to me!

Ja igår fyllde man år, vi behöver ju inte prata om hur mycket jag fyllde i och med att jag har världens åldersnojja.. men fyllt år har jag iaf!
Var fullt hus här hela dagen igår, först kom familjerna och sen på kvällen kom tjejerna förbi.
Man var ganska trött när vi väl kom i säng och diskberget i köket kunde ju ge en mardrömmar, men det fick vänta..
Var en trevlig dag iaf, har mycket blommor på bordet förtillfället. :P

Och imorrn är det löning, woho!
Den här månaden har varit den segaste ever... lönen kändes flera veckor bort och pengarna tog slut alldeles för snabbt. Har varit en riktigt jobbig månad faktiskt, har varit tvungen att låna pengar för att klara mig, och jag gillar verkligen inte att vara skyldig pengar, men är det nödfall så är det ju..
Är lite orolig att det här kommer bli en tuff månad också, har det på känn. :/ Men jag hoppas att det ska bli lite bättre än förra iaf.

Nåja, ska väl fortsätta kika lite tv medans älskling läser sin nyinköpta Harry Potter bok. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0