Ledighet!

So what's new...

Hade min första lediga helg på ett bra tag nu i helgen, var såå skönt!
Fredag var vi bara hemma och myste, var och åt på Pastabacken en sväng också, love their food!
Lördag hämtade vi lillasyster från tåget och körde ut till Alvik med henne, sen for vi en sväng till Boden och sedan tillbaks till Alvik igen för lite mat och fika.
Söndag var det tvättdag (jippie!) också kom pappa förbi med våran julgran som vi pyntade och gjorde fin, så nu har vi en liten julgran här hemma. :)
Sen mot kvällen for jag till Emilia en sväng och det var verkligen åååår sen vi sågs, jättelängesen! Byggde våra årliga pepparkakshus, och dom höll ihop det här året faktiskt, yes! Också bakade vi lite missbilade pepparkakor. :P Brukar alltid bli hemskt lyckat när vi bakar, jag säger bara marshmallow kakan, haha...
Sen fick hon världens bästa julklapp av mig, Svampbob Fyrkant smörgåsgrill! ;D

Det var helgen det...
Nu jobbar man bara på som vanligt. Ska på hockey ikväll med lillasyster, Luleå- Skellefteå. Vi har SÄMST platser, men hey det får duga.
Och imorrn är det julfest direkt efter jobbet, inte så mycket fest, vi äter bara lite och umgås alla som jobbar där.
Resten av veckan vet jag inte..

Sen är jag tillbaka till oron över dess jävla pengar, får ju inte jobba på Roasters och dom har inte hört av sig nå så det verkar inte bli nå mer där. Så då är jag tillbaka på ruta ett igen..
Känns skitjobbigt, för vi klarar oss inte på den lilla inkomsten, vi behöver mer.. Och just nu vet jag inte vad jag ska göra, jobb växer ju inte på träd.. Så det känns väldigt oroligt just nu. :(
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0