Julen

Är nu över för i år.
Julafton var vi hos mormor på dagen en sväng, sen bar det av till Älvsbyn till mina kusiner för att äta,öppna julklappar o.s.v
Älskling var i Öjebyn och firade jul, kom hem väldigt sent p g a diverse omständigeter..
Var en trevlig kväll iaf, god mat och bra klappar. Fick bl a mina efterlängtade fyrkantiga tallrikar, i vitt. Jättefina! Sen fick jag ett kastrullset, pengar, fårskinnstofflor och lite smågrejs!
Juldagen var jag och älskling till mormor och åt julmat, sen var det fest här hos oss, Sophie, Eve, Emma och Kim, även Emelie kom förbi en sväng. Vi hade det trevligt men när vi sen skulle ut på Oleary's så skulle dom stänga på dryga kvarten så det var ju ingen idé att gå in, och på andra ställen var det sån kö, så vi gick och åt istället. Var kul hemma hos oss iaf! Ska lägga ut lite bilder så fort jag hittar datasladden till kameran. :p
Annandagen for jag och John på mellandagsrean en sväng, lyckades hitta mig två tröjor och några trosor. Sen for vi ut till Alvik och åt lite mer julmat. Sen när vi kom tillbaka in till stan så for jag, John och lillasyster och såg på bio..

image21

Jättebra film! Rekommenderar jag att se!

Sen jobbade jag tors och fre och nu inväntar man väl bara nyårsafton, som verkar luta åt att jag firar hos Emma & Sophie.

Ikväll ska jag och gubben bara mysa här hemma och se film. Och imorrn ska vi till gubbens mamma och äta mat, trevligt!
Så nu har jag uppdaterat litegrann, återkommer med lite bilder som sagt..

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0