Imorgon..

.. är det julafton!
Tycker månaden har gått jättesnabbt, vilket är kul. Mysigt med julafton ju. Fast jag saknar snön.. :(
Igår var jag och trängdes med miljarders galna sista minuten handlare på stan, phew vad jobbigt. Hade kvar o köpa pappas julklapp och Evelinas, blev även en till julklapp till älskling. ;)
Vill öppna min julklapp från älskling, är nyfiken på vad det kan vara, har ingen aning! Sen vill jag att han ska öppna sina, hoppas han blir glad. :)

Ikväll ska jag till Evelina o kika på hennes lägenhet för första gången, ska bli kul och se hur det ser ut!

Lär nog inte skriva något imorrn så God Jul till dom få läsare jag har! :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0