Helgen!

Hej och hå, söndag igen då.
Vad har vi hunnit pyssla med då?
Ja, när John kom hem i torsdags så hade han dragit på sig förkylningen, dock i lite värre version då han har haft feber och jobbig hosta. Jag snorar på fortfarande men annars mår jag bra.

Fredag var john på banken iaf och gjorde färdigt huslånet, sedan sa vi upp lägenheten. Bara hålla tummarna nu att nån vill ta den tidigare!

Lördag var vi ut till Alvik en sväng då John skulle hjälpa pappa med att ta ut gamla pannan ur pannrummet. Efter det for vi ut till träsket och åt gomat från Österns Pärla och såg världens sämsta komedi(!).

Idag ska jag iväg till Emelie en sväng, hon ville träna att köra hudvårdsklass på mig o några till och det kan man väl ställa upp på. Får ju faktiskt fika också. ;)
Har ni haft en bra helg?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0