Projekt nr.3

Idag har jag varit ledig så då tog jag tag i projekt måla trappen eftersom mitt första projekt måla hallen är ockuperat av projekt nr.2, vårat nya kök. Nu är jag precis som dig Jenny! :p
Dock är det inte frivilligt jag startat så många projekt utan när köket kom i fredags så fick ju det givetvis prio ett så jag började skruva ihop stommarna till det och vi har inte någon annanstans att ha dom förutom i hallen. Så hallen får målas färdigt när köket kommit upp.

Trappen ska iaf bli vit också, slipade upp den igår och nu har jag målat första varvet, får ta ett varv per dag då våra två katter höll på att bryta ihop idag när dom var instängda nån timme bara. :p

Efter målningen tog jag tag i lite städning, det lilla som nu går att städa och nu har jag parkerat mig i soffan för att ta det lite lugnt, dock fortsätter våran lilla älskling att envisas med att ligga med huvudet i mina revben på höger sida, inte så bekvämt. :p
Kommentarer
Postat av: jenny

Oh my vad fint det blir!!

2011-11-09 @ 19:38:39
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0