1 vecka..

..som träskbo!
Och det känns bra, gud så skönt att äntligen bo i hus!

Igår kom Jenny med tapeter och färg till hall o trapp så nu ska det börja pysslas på. Med hall o trapp då, tapeterna är det ett tag tills dom får komma sig upp men det kommer bli så galet snyggt när det väl är dags, längtar!

Min andra hälft är i Sthlm på kurs och kommer hem imorgonkväll. Lägligt nog fick jag ju då uppleva mitt första trauma med en spindel i huset ikväll. Stor och äcklig var den, usch. Jag tacklade det hela med att först inmobilisera den med Cillit Bang spray, sedan tog jag den med en pappersbit för att sedan sätta nålen i kistan genom att spola ner den i toan. 1-0 till mig!

Ja, det var allt just nu.

P.s Jag älskar att ha diskmaskin D.s
Kommentarer
Postat av: Helena

fin blogg du har

2011-10-20 @ 10:24:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0