Ultraljud v.32

Förra fredagen så var vi på ultraljud för att kolla om moderkakan flyttat på sig, den låg ju för vid RUL. Det hade den, så det var ju skönt men mindre kul var att jag nu istället kanske måste föda i säte. Bebis hade inte vänt på sig än och den borde väl ha börjat med det, dock har den några veckor på sig än att vända på sig, före v.36 gör dom ingenting. Men om den nu inte skulle vända på sig så kommer dom först försöka vända på den och hela den proceduren lät mindre trevlig, går inte det så får jag föda i säte, om det går. Jag var då "optimal" för att göra det sa hon, men dom måste mäta bäcken o sånt då för o se om det ens går.
Så postitiva är att jag inte måste planera in ett snitt, men kan ändå bli snittad om jag måste föda i säte och det inte går. :/

Älskade skrutt, kan du inte bara vända på dig?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0