Föräldrautbildning

Idag var det dags för första föräldrautbildningen, som jag fick fara på själv eftersom dom placerat dom på måndagar och då är ju inte John hemma. Men han kommer ju kanske att börja jobba hemma ganska så snart så han kan nog hinna följa en annan gång. :)
Idag pratade hon om förlossning och jag vet inte om jag lärde mig sådär jättemycket nytt, det mesta har man ju hört eller googlat sig till. Men jag är ju än så länge inte säker på om det blir en vanlig födsel p g a moderkakan. Men ska ringa o boka in tid för UL imorrn, det ska ju göras i v.32. Vill bara få det gjort så man vet och så hoppas jag på att jag ska få föda normalt o inte bli snittad.
Annars rullar det på här hemma, har fortfarande ingen tv och internet dock. Men internet har jag fått låna grannarnas mobila så jag har något iaf. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0