Hejdå Tunastigen!

Imorgon går sista flyttlasset med saker så från och med onsdag är vi träskbor! :)
Ska bli skönt o komma härifrån, gud så jag längtat!

Igår var vi och beställde våra tapeter också, längtar tills dom kommer upp. Kommer bli toksnyggt tror jag!
Är v-rum, liten den av kök, trapp, hall på övervåningen samt vårat sovrum som ska få sig nya tapeter till o börja med. :) Tänkte försöka mig på före och efter bilder så man får se skillnaden sen. :)

Imorrn ryker även mina extensions, äääntligen! Nu är jag så less på dom och vill bara ha ut dom! Om vi hinner så klipper vi o färgar håret, annars får vi ta det en annan dag, beror på hur länge det tar att ta ut alla slingor.

Så, flytt, städ o frisör imorrn. Fullt upp med andra ord. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0