Happy birthday to meeeeee!

27 år idag(!), ahhh låter så gammalt! Alldeles för nära trettio nu, hojja. Vi håller fast vid att jag är 20 än tycker jag!

Är ledig idag men har inte gjort något vettigt för det, bara slöat. Väntar nu på att älskling ska komma hem med hämtmat från Waldorf och present till mig! :D Hade inte förväntat mig nån present så nu känns det extra kul, att få paket ledsnar man aldrig på, iaf inte jag. ;)

Helgen gick fort som vanligt, lördag blev vi bjudna på tacos hos grannen sedan for vi på teater då mamma hade biljetter o skulle gå men var sjuk så hon erbjöd dom till oss, gratis är ju gott! Men teatern var faktiskt bra, rolig var den! Och igår blev vi bjuden på middag i Alvik, födelsedagsmiddag i förskott, gott gott. Varje dag utan micromat är himmelriket!

Och nu har vi ju äntligen fått lite snö, ute i byn iaf. Mysigt!
Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag undrar om vi är många nu som stannat på 20 :P

2011-11-22 @ 14:34:26
URL: http://zoofi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0