Härlig start på året!

En släng av magsjuka fick jag igårkväll, härligt!
Usch vad jag hatar att spy, blä.
Nåväl, är på bättringsvägen nu! Älskling köpte en kycklingrulle till middag och jag har just duschat bort alla basilusker och sitter nu och sippar på lite avslagen cola. Imorrn är det bara att släpa sig till jobbet, var tvungen att boka om tre kunder idag och ta dom imorrn. Är väl detta som är det jobbiga när man är egen, man har inte tid att vara sjuk.
Men som tur var så var det ju inget långvarigt för imorrn fyller ju hjärtat år också så det hade ju vait usel tajming, nu blir det ju iofs att jag får jobba hela dagen men nu vågar ju folk komma och gratta honom iaf.

Hoppas alla har haft en bättre start på det nya året än mig!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0