Done and to do

Update sen senast..

Söndag julpyntades det här hemma och sedan släpade jag in John till stan för att gå på skyltsöndag en sväng.
Måndag bokade mina två kunder jag skulle haft om så jag blev ledig, passande nog ringde Jenny då och undrade om vi skulle ta en fika på stan, inte tackar man ju nej till det.
Efter det hann jag vara hemma en liten stund innan min kära mor ringde och ville ha sällskap tills hon skulle hämta lillasyster på jobbet så jag rullade ut till Storheden och fikade igen, hej tjockis!
Idag hade jag en fransböjning, en fransfärgning och två nagelkunder.
Imorrn har jag en fransfärgning och två nagelkunder och innan det så ska jag underhålla min far ett litet tag tydligen.
Torsdag har jag en kund inbokad än så länge, sen kommer mitt hjärta hem så jag ska väl pussa och krama på honom litegrann.
Fredag är jag helt ledig så jag ska väl passa på att mysa med min fina karl för på...
Lördag åker jag ner till Umeå för att gå kurs
Sön
-Tis. Nail Wrap, Elfil & Dekoration. Kul kommer det bli, längtar! :)

Ja, nu vet ni allt jag kommer göra. Kul va?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0