Nöjda kunder

Igår var jag till salongen och gjorde en manikyr på en väldigt nöjd kund, är så himla roligt att se hur glada människor blir över att få fina naglar! :)
Sen brände jag ut till Alvik och åt middag där för att sedan bränna vidare till träsket för att utför en manikyr på Jenny. Fick även träna lite lackning på henne och lilla Havanna, så det var bra för är det något jag måste träna på så är det lackningen, snart prov(hjälp!).
Idag var lillasyster förbi så jag fick träna på att lacka lite mer, fokuserade på den franska idag. Det går bättre och bättre faktiskt!
Annars är jag mest nervös inför teorin på provet, det jag kommer ha svårast med. Har ju aldrig haft vidare mycket till läshuvud...

Nåja, nu ska jag diska upp efter middagen och sen tänkte jag dra ett varv med dammsugaren!
Kommentarer
Postat av: Jenny

mycket väl godkänt. Lacket klarade en hård arbetsdag med prislappsklösande och skurvatten =)

2010-03-17 @ 20:38:25
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0