Alice in Wonderland




Jag och lillasyster rullade till Piteå ikväll för att se Alice i Underlandet 3D, väldigt speciell film men helt okej. :)

Tidigare idag har jag suttit på salongen, testade köra drop-in men det var bara en som kom in och hon bokade en tid till på fredag så det gick väl inte speciellt bra, men bättre än ingenting antar jag!

Imorrn ska jag in på salongen en snabbis för att tråda mina bryn, tjejen som gör det har drop-in imorrn (tips!). Sen ska jag städa läggan hade jag tänkt, ser förjävligt ut som vanligt. Sen kommer ju John hem imorrn också, mys!

Ne, lite kvällsfika nu sen hopp i säng!

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Jenny

hej.väll som

Pratade med tomas och han hade inga planer så vilken kväll som helst går an...

2010-03-11 @ 06:53:31
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0