Bucklad pärla

Idag skulle jag in till stan kl 11 för att sminka mig på Make-Up Store, men jag kom mig inte ens ut från Mjölkudden utan blev istället påkörd av en TRAKTOR! Jag kom körande efter vägen som går genom tuna och Mjölkudden (huvudled) och ut från Coop Konsum på Mjölkudden så kör en traktor bara rakt ut, jag tvärnitar och försöker väja men träffar ändå traktorn. Det första jag hann tänka var att nu kommer John inte bli glad...
Men det var ju inte mitt fel så jag var mest förbannad när jag klev ut och såg att han bucklat högra bakskärmen, skitsnyggt. Men han tog då på sig att det var hans fel, så blev inget tjafs om det. "Tur" för honom var att han jobbade på K-Rauta så det är dom som får stå för allt, tycker han borde stå för det själv, klantarslet!
Ja, summan av det hela är att vi har en bucklad pärla nu. :(
Ska väl skickas in en massa papper o grejer innan vi kan få den fixad, blä vad jobbigt. Mest av allt så fruktansvärt onödigt, bara för att han inte såg sig för...

Ja, det var min dag det.
Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad typiskt.

Kanske kan trösta dig med att när tomas blev påkörd i vintras var det jätte enkelt.

Ringde bara vårt försäkringsbolag som kontaktade hans och så fick vi klartecken att åka på verkstan typ samma dag. åkte in och fick lämna in den bara någon dag efter =)

2010-01-20 @ 20:25:27
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0