Höst

Ja nu är det definitivt höst, hojja vad kallt! Gått omkring och fryst hela veckan. Imorse var jag in till salongen för att vi skulle fota oss inför en kommande annons, den kommer ut nästa vecka i Extra tidningen så höll ögonen öppna. ;) Senare på dagen så har jag strosat runt på stan en sväng med Jea, hon shoppade lite, jag ögonshoppade, sedan tog vi oss en fika på Mat & Prat. Mysigt! Medans vi gick på stan så ringde det 2 st kunder som ville boka tid hos mig så nu har jag rätt bra med folk nästa vecka. Har som blivit lite lugnare nu när semestern är över för dom flesta så jag hoppas på ett litet uppsving då annonsen kommer ut. :) Sedan ringde Jenny och tyckte vi skulle styra upp nå för nu var det ett tag sen, vilket det var så det var himla kul att hon ringde o styrde upp. Sånt gör mig glad. :) På lördag blir det myskväll i träsket iaf. Ja, det var allt jag hade att delge just nu. Kram!
Kommentarer
Postat av: elinor

hejhej



Jobbar du med naglar?

Om du gör det så kan du ge mig tips på hur mina naglar växer längre och hur man får dom starkare?



Snälla svara :)

2010-08-27 @ 20:48:01
URL: http://thepartyfriend.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0