Vi

Vad heter ni? Linda & John

Hur träffades ni?
I Selet, genom gemensamma vänner
Hur länge har ni varit tillsammans? Nästa månad har vi varit tillsammans 2,5 år. :)
När blev ni tillsammans? 11/10 - 06
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ne, jag bodde i Alvik och John i Bredträskheden
Är ni förlovade? Ja, vi förlovade oss den 25/10 - 07
Bor ni ihop? Yes, en lägenhet på Tuna
Har ni barn?  Ne, inte än. ;)
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart. ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jo, efter att John sagt när den var, haha. Skäms på mig.
Vem skrattar mest?  Det är nog jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag. Fruktansvärt nervöst ögonblick.
Vem är äldst? Jag. Men vi behöver inte prata om åldern (åldersnojja) :p
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Skorpion och John är Stenbock
Vem är längst? John, skiljer ungefär 20 cm
Vem sjunger bäst?
Ingen av oss är väl vidare bra
Håller ni i handen på stan?  Jodå, oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja vi strulade ett bra tag innan vi blev tillsammans men vi lärde väl inte känna varandra så bra på det viset. :p
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag kan komma på
Har ni stora framtidsplaner? Är väl svenssonplaner, hus och barn. ;)
Har ni gråtit i varandras armar? Jodå.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ne, längsta vi tagit oss är Finland.
Vilket är ert bästa minne? Oj, vad svårt. Kan inte säga något speciellt.
Vem lagar bäst mat? Moi!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag ser på tv och John sitter framför datorn, typ.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Jo det gör vi, om vi inte sågs för typ 1 min sen, skulle bli ett jäkla pussande då. :p
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer mest
Brukar nån av er prata i sömnen?  Båda har nog gjort det, men jag är nog bäst på det
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Såklart! Inte hade vi varit tillsammans om vi inte trodde på vårat förhållande.

Kommentarer
Postat av: Lisen

snygg designe

2009-02-17 @ 12:14:54
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad sött:))

2009-02-19 @ 19:53:57
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0