Jag överlevde!

Draaaa åt helvete vad bakfull jag var i söndags, spydde hela jävla dagen, var fortfarande bakis när jag gick och la mig. :S
Aldrig varit så bakfull i hela mitt liv, har väl spytt en gång sen brukar jag må bra igen men inte denna gång, usch. Och alla som känner mig vet ju vilken spyfobi jag har, så det var extra synd om mig!
Tur är väl då att man har världens finaste pojkvän som diskar och plockar undan i lägenheten, samt tycker synd om mig när jag mår så dåligt.
Vad skulle jag göra utan honom?

I looove you baby!
Dock känns det lite extra jobbigt att han är i Gällivare nu när vi inte direkt fick umgås och mysa igår. :/
Nåja, veckorna går ju fort.
Var iaf trevligt här hemma hos oss i lördags, det måste vi göra om!
(vi fick förresten t o m störningsjouren på oss, surjävla grannar)

Första dagen på Cubus idag, gick väl helt okej. Larmade en miljard trosor och vek kläder, det var väl min dag det. :P
Går 9-18 eller 8-18 varje vecka. Ledig torsdag och jobbar lördag istället. Tråååkigt, men det är bara sex timmar då så.
Känns ovant att sluta så sent, jag är ju van att sluta senast kl 16 sen jag jobbade på caféet. Fast på Roasters kunde jag ju jobba till kl 22 så då är ju det här ingenting. ;p

Har ätit chips tidigare och nu dricker jag cola, blir som min normala bakisdag idag istället för igår, dock måste jag göra mig mat så jag får i mig lite bra näring också. Dagen till ära så blir det micromat, haha!

I'm off!

Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi for hem till Emma, ingen av oss var särskilt sugna på att gå ut så jag ringde robban och så fick han hämta mig. Han blev glad att han inte behövde hämta så sent iallafall :) Hörde av sara att hon träffade er på cleo, hade ni kul?

2008-11-04 @ 00:23:17
URL: http://xevelinax.blogg.se/
Postat av: Frida

vad roligt :) ha det gott!

2008-11-05 @ 14:42:44
URL: http://kattens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0