Förbannadejävlaskithelvetesbiljävel

Hade ju en tandläkartid 10.50 idag men som ni märker så är jag ju inte där nu.
Varför?
Jo tack vare våran jävla skräpbil som inte ville starta när jag skulle iväg.
Så jag fick boka om min tid och fick en tid om en månad först, kommer säkert inte kunna gå på den tiden så jag lär väl aldrig bli klar hos tandläkaren, SUCK!

Ne, imorrn får älskling köpa nytt batteri, det här går inte.

Ska äta sen frukost nu, sen kommer pappa och kablar igång bilen. Sen ska jag fara ut till Alvik för att hämta farmor och sen ska vi fara och hämta hem farfar från sjukhuset.

Och sen kommer älskling hem.
Kommentarer
Postat av: Jea

Nä folk insisterade ju på att hälla i mig, men tog det lugnt i af ;)

2008-11-10 @ 23:25:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0