Dålig..

Ja jag känner att jag är dålig på att uppdatera här, men det händer verkligen inte mycket just nu..
Har ju praktik varje dag och när jag kommer hem så är jag så trött så det blir mest soffläge.

Idag har jag iaf varit på ett MK-möte, lite tips för klasser och så. Sen ikväll så har jag en klass, ska bli kul, men fortfarande lite nervöst när jag bara är i startgroparna. Den blir först vid sju-tiden så kommer väl hem kring tio ikväll och då ska jag nog bara mysa ner mig med mitt hjärta i soffan, låter som en bra idé. :)

Nu ska jag göra klart maten till mig själv, John är inte hemma nämligen. Det blir stuvade makaroner med korv! Mums!

Vad gör ni i helgen då?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0