En korthårig Linda

image111     image112


Gjorde ju ett ganska drastiskt klipp sist jag var hos frisören, klippte mig väldigt kort (för att vara mig) samt blekte det ganska mycket. Dock har jag ju misslyckats med att ta en endaste bild på mig medans jag hade den frisyren, vet inte om jag gick i ide då eller vad jag pysslade med? :p Men iaf så har ju Evelina lagt upp några där jag hade kort hår, var ju ganska söt då faktiskt. :) Vi är ju båda väldigt söta, visst? ;)
Nu ser jag förjävlig ut och behöver verkligen gå till frisören, rent ut sagt pinsamt att visa sig utomhus.
SÅ illa är det, trust me.

Någon som vill sponsra ett frisörbesök?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja vi är ju bara FÖR söta :) Sån tur att jag tog några foton på din korta frilla så du kan se tillbaka på hur den såg ut :)

2008-05-10 @ 16:07:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0