Underbar dag..

..att spendera inomhus.
Haha, ja det här är ju en perfekt dag att vara bakis, strålande sol och typ trettio grader varmt. Såna här dagar man ska ligga inne och må dåligt. :p
Var ut med Jea och tjejerna igår och blev väl ganska full, men det var kul iaf så det var värt det!
Har tagit mig ut på balkongen nu iaf och sitter här vid datorn och försöker hinna njuta av solen. Vi har ju eftermiddagssol på balkongen våran så på det viset passar det ju bra men jag hade gärna gått ner till stranden och stekt lite tidigaren så man kanske hinner få sig lite färg i sommar, har ju inte direkt varit toppenväder än så länge.
Hade ju tänkt hinna till frisören idag också för igår upptäckte jag att hon har klippt mitt hår ojämnt(!!), är längre på ena sidan och det syns väldigt bra, inte bara jag som inbillar mig för all jag frågat har sett det också. Blir ALLTID så här när jag går till en ny frisör. Hur ska jag klara mig till nästa sommar då min vanliga frisör kommer tillbaka?

Nåja, jag och Neo ska väl fortsätta mysa ute på balkongen och vänta på att älskling ska komma hem så jag får cooooola! Väldigt viktig dryck att intaga dagen efter!

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig än så länge!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0