Trööött

Var hur mycket folk som helst idag på jobbet, antagligen p g a kalaset som börjar idag. Blev att jobba över litegrann och efter jobbet så gick jag och köpte helgpass till mig och John, sen for jag hem till Tuna med mamma och pappa som skulle komma förbi på en fika. Efter det har jag sprungit till tvättstugan och lagat pastamiddag till mig själv. John är och roar sig med sin jobbarkompisar, dom skulle förfesta på jobbet och sen fara in på kalaset. Tänkte också fara in en sväng men ångrade mig när det började spöregna, iofs är det uppehåll nu men orkar inte börja fara in nu så det får vara, ska ju ändå dit fre o lör!
Så många mer knop blir nog inte gjorda ikväll, får väl se om jag ska hämta älskling eller om han har tänkt vara ute jättesent, då får han ta sig hem på egen hand för jag ska ju upp och jobba imorrn, behöver min skönhetssömn för att orka med morgondagen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0